Hej hemskt mycket hej

Inte bloggat på ett tag nu, helt enkelt struntat i det. Så kan det gå ibland när motivationen är borta. Men sen jag skrev sist har jag, kortfattat:
Firat jul och nyår, träffat Max tjej, presenterat Emil för resten av familjen, en tripp till Eskilstuna med SofiFridaRonjaHanna, kollat massa undervattensdokumentärer, åkt tillbaka till Uppsala, umgåtts massor med Emil, nästan kollat klart på alla säsonger Breaking Bad, skaffat ett halvårs gymkort (yes, ni läste rätt), tränat, förlorat pluggmotivationen, skaffat pluggångest, sökt jobb, träffat Ann som varit borta i en månad, druckit väääldigt mycket kaffe. 
 
Det va väll det. Finns inget bättre än att umgås med folk jag tycker om :)
Uppdateringen här lär bli sådääääär, iom att jag har lite för mycket plugg som jag inte riktigt har lust att ta tag i och som tillslut kommer ta massor av min tid. Och sen så är det nog inte jätteskoj att läsa heller. Men om det händer nåt kul säger jag till! 
 
Tills dess - ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0