Hon har blommor i sitt hår

Hallu!
Tentafesten i fredags blev riktigt kul, vi åt middag på Smålands, sedan blev det förfest med tillhörande beerpong (tjejerna slog killarna, woop!) och sen gick vi till ÖGs som hade klubb. Länge sen jag gick ut på nation, så det var verkligen en rolig kväll! Bättre avslut på den kursen hade man inte kunnat få! 
Dagen efter mådde jag sådär (hehe) så det blev segt den dagen. Jag och Ann tog en promenad, gick till ÖGs igen för att hämta en sak jag tappade där kvällen innan och sen vid fem gick jag till Emil. Vi körde myskväll rakt igenom och lång sovmorgon idag. Nu är jag hemma en stund och snart ska jag träffa några andra för lite filmkväll. Vi har en grej att vi kollar på superdåliga skräckfilmer, för att det är roligt, haha! Vi har betat av Sharknado och ikväll blir det nån film med spindlar. Ska köpa sushi tänkte jag och gå dit om en halvtimme. Sen efteråt går jag tillbaka till där jag vakna :P
 
OCH, jag är så himla glad just nu, för imorgon ska jag på JOBBINTERVJU! Dom ringde imorse. Så himla glad! Så nu hoppas jag verkligen på det bästa :) det skulle vara så kul!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0