Jobbelijobb

Hallu!
De tre senaste dagarna har jag jobbat, yes. Går fint tycker jag :) Mycket tid som går åt åt det dock när man jobbar mellan 12-19 eller på kvällen, tycker mest om 9-16tiden eftersom det känns som en vanlig arbetsdag och matchar med allt annat jag vill göra. Igår blev det iaf rätt stressigt på kvällen, då typ hela Uppsala bestämde sig för att kvällsfika, haha. Och jag som inte jobbat kväll förut (då kocken åkt hem och jag plus en annan måste laga maten också) tyckte det blev rätt fullt upp, eftersom jag inte kan allting angående maten än. Går ju lite segare då. Men det är bara att öva! Men som sagt, stressigt var det. Men sen när jag slutat gick jag hem till Emil som tog hand om mig och då kändes det mycket bättre igen :) 
 
Idag är jag ledig (yey!) och ska träffa Hanna och Jonatan vid 14 för att plugga HP, och sen träna nån gång senare har vi bestämt. Haha, Emil och jag har inte kommit iväg till gymmet på typ några veckor. Bra där :P men idag är det dags, jepp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0