Sista tentan - CHECK!

Jahapp. Då var man härmed icke-student och arbetslös och kommer inte plugga på åtminstone ett halvår :) vid 12 blev jag klar med min sista tenta för kursen, och den kändes bra så jag tror den blir godkänd. Hur det känns nu vet jag inte riktigt, jag vet liksom inte riktigt vad som kommer härnäst, haha. Känns lite läskigt, om jag ska vara ärlig. Håller på med jobbsökandet och har sökt en del jobb, och ska fortsätta med det. Om jag inte får något kommer jag klättra på väggarna efter ett tag, plus att det är bra ekonomiskt sett också. Så jag hoppas hoppas att det löser sig på den fronten så snart som möjligt, vill inte bara gå runt hemma hela dagarna. Sen så ska det varvas med att plugga inför HP tillsammans med dom andra så att jag kan få komma in på det jag vill, och såklart umgås med folk så ofta jag kan. Det ska bli spännande att se hur det känns att vara i Uppsala utan att plugga, som tur var är det några till jag känner som är i samma sits, så det känns bra ändå. 
 
Sedan jag kom hem vid 13 har vi storstädat lägenheten, som lyckats skräpa igen totalt under tiden både Ann och jag har tentapluggat, haha. Så nu är det rent och fint överallt, känns skönt! Ikväll blir det en sista tentafest med klassen. Vid 18 ska jag möta upp Malin, Carro och Erika för att äta middag, och sedan går vi till den i klassen som festen är hos. Sen blir det nog att vi går till någon nation :) KUL! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0