Bra vecka!

Hej!
Denhär veckan är verkligen världens bästa vecka. Eller ja nu kanske jag överdriver men har haft det väldigt bra ändå, många roliga saker planerat!
 
I måndags slutade det med att (HÖR OCH HÄPNA) gick ut och sprang typ 5 km bara sådär, i stadsskogen. Lite impad över mig själv, iom att jag aldrig har motivationen. Men det kändes riktigt bra, fick sug efter att springa mer. Så det ska jag göra igen snart! Blev dock inget mer denna vecka iom att jag kände mig fett förkyld dagarna efter, såklart. Kroppen är väll inte van. 
 
I tisdags så jobbade jag och sen gick jag en promenad med Jonatan och efter det åkte jag till Erika och hade Ost-vin-pratkväll men henne, Malin, Ellen, Karin, Carro och Kristina, dvs de jag gick geologi med förra terminen. Superkul att träffa dem, det va vääääldigt länge sedan haha!
 
I onsdags så jobbade jag och sen tog pappa och jag en tur till Stockholm för att gratta farmor på den riktiga dagen. Myspys! Och mysigt var det igår, torsdags, med då jag spenderade tiden hemma ett tag, Ann har målat klart nu så nu är allt som vanligt igen! Fint blev det också! Och sen åkte jag hem till Emil, var inte där dagen innan så var sådär extra gosigt :)
 
Idag har jag jobbat (SURPRISE) och snart kommer Ann hem från samma ställe, haha. Då ska vi dricka vin och sen ta oss ut till ÖGs som har klubb! Vi ska dansa loss tillsammans med Linnea och hennes kompisar. KUL KUL! Jättetaggad på att gå ut, känns som att det va ett tag sen. 
 
Och det allra bästa - imorgon ska jag, Ann, Emil och Emils kompis Micke till Gröna Lund! AAAAAH! Det ska va superfint väder hela dagen och det ska bli så himla kul! Megasupertaggad! Så vi får nog ta det lite lugnt ikväll, haha, så vi mår toppen imorgon ;)
 
Kram allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0