Afghanhunden

Det blir tält idag. På min trädgård. Dom som vill skrämma livet ur oss har chansen nu :)

Sen så paniktvättade jag håret nyss för jag kom på att jag inte kan göra det ikväll. Jag fick massa vatten i höger öra och är nu därför döv på den sidan, perfect. Sen så bestämde jag mig för att jag inte orkade låta håret lufttorka, så jag blåstorkade det. HAHAHAHAHAHAHAH. 80talsfrilla here I come. Pudelhårets förfader. Som tur var finns ju plattången i dessa lägen, så nån pudel är jag inte länge^^ jag är mer ....en afghanhund^^



Ah, typ rätt färg och allt också ;)

Nu ska jag vänta på att det slutar regna och sedan kommer alla typ halv 8... blupp. Imorgon ska jag till tandläkaren. Spännande. Vi ses imorgon <3

Kommentarer
Postat av: kexii

OBS! VARNING: HÖG CAREBOX RISK!



Det var min favorithund när jag var liten xD

2010-06-10 @ 19:20:34
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/
Postat av: jojo

HAHAHAHA johanna xD <3<3<3

2010-06-10 @ 22:41:04
URL: http://verkligeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0