SOMMARLOV <3

Allt jag säger är:
SOMMARLOV FFS! <3<3<3
SÅ JÄVLA BÄST! Först möttes vi hos Amanda, sedan satt vi i kyrkan i 1,5h >.< och tills sist drog vi och fika. Ikväll ska vi träffas igen på hitta på grejer :D <3 hihi, jag älskar er <3 :D

Nu ska jag allmänt NJUTA av att sommarlovet är här. Sommarlovet är förändringarnas tid. Det är då man lever. Kycklinglever. Håhå.

PUSS, vi ses ikväll <3



Förra året på P&L kunde man äta vållullar med sykling, och även festande räkor. Vållullarna åt Linnea och jag. Dom va goda, tror jag ^^ P&L HERE I COME FFS!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

"schooools out for summer" <3

2010-06-04 @ 13:58:16
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0