Studenten

Nu är jag hemma igen^^

ÅÅÅH, MAN BLIR SÅ GLAD AV STUDENTEN <3 alla ser så lyckliga ut :D grattis alla studenter^^jag längtar så jävla mkt o.o haha och Artes07 va BÄÄST <3 vissa av dom hade hängt sina potatisar runt halsen som vi lade på stolarna igår xD humor^^
Iaf så hittade jag nåt att ha på mig tillslut, och nu har även mitt paket från Nelly kommit. Jag cyklade ner och hämtade det innan jag åkte till Europaskolans student. Kjolen va fin, den behåller jag. Den är blommig och vid :D <3 håhå. Avslutningsklänningen hade jag först spridda tankar om, själva nederdelen är underbar, men överdelan var mindre underbar :P haha. Det va 2 skenor som skulle göra så att den va mer "korsettliknande" men ack ack va fult det såg ut. Så jag fick värsta snilleblixten och tog ut skenorna, och nu ser den sååå mycket bättre ut, så jag behåller klänningen också :D YAY! Så nu är min avslutningsklänning färdig, och jag är glad :D
Jag är nu redo för att träda in i sommarlovets grönska^^

Nu ska jag ta och rita för några dagar i min skapabok, jag har glömt det som vanligt. Hehe.
Vi ses imorgon <3



Ann å jag är bra snygga ibland <3

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0