Hemmafixarna

TODAY så har pappa och jag varit lediga. Vi har varit värsta hemmafixarna, vi har bakat bröd, bytt lampor som slutat lysa och fixat fläkten i badrummet som har gnisslat i snart två år nu. Sen så har vi ätit lasagne, och de senaste timmarna har jag pluggat kemi och nu förstår jag vad jag gjorde för fel igår så nu tror jag att jag äntligen fattar termodynamiken :D
Jag har även fått bekräftelse från kulturskolan att jag nu står i kö till Slagverk! Det lär ju ta 2 år. Men som tur är så har jag förtur eftersom jag gått där innan och går på gymnasiet, så 1 år kanske. Höhö. Bara att hoppas att det går snabbt liksom :)

Nu ska jag fortsätta lära mig nödvändiga saker till provet. Jippie -.-


Kommentarer
Postat av: cissi

du är lovly jojo <3 (MED ETT J!!)

2010-11-29 @ 15:58:59
URL: http://enkeltheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0