Eh.

Söndag kväll. Efter en fin dag igår med både fika (där Annica var, yay!) och gå ut med HannaCissiJohanna på kvällen, så ägnades söndagen åt att plugga biologi, titta på Beck och äta fruktsallad. Fick även lite panicface då jag nu sett att jag inte finns med på listan över de som betalat till abiturienten? Vaaaarför bara visste jag att det skulle hända? Lite stressande. Hoppas iaf det löser sig, annars blir det ingen abiturient för mig :( ... och jag undrar varfan dom pengarna hamnade då isåfall? Aja. Skit också.

Nu ska jag gå och lägga mig. Tagga provet imorgon. Hej.

Update: Fanns med på listan, PUH. Dom hade bara missat att skriva in mig x) ABITURIENTEN HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0