Mitt frisörbesök

NU är jag hemma efter klippningen. Chopp chopp! Det gick bra, hon va snäll osv, men när det kom till betalningen blev det problemas xD det blev problem med kortgrejen, så vi visste inte om den dragit för mycket eller för lite, så jag var tvungen att ringa mamma och fråga om det dragits något från kortet. Det stod att det va 450 spänn reserverat. Wut? Det kostade inte ens så mkt. Det slutade med att jag betalade en gång till, och så skulle vi kolla på mitt saldo imorgon också skulle jag ringa om det dragits för mycket :) lite trixigt ändå xD

Här är iaf the result. Jag ursäktar mina vackra miner (jag leker sköldpadda).
Det ser lika långt ut, MEN den uppmärksamme lägger dock märke till att jag har plattat håret en del på efter-bilden. Förut när jag plattade mitt hår så räckte det till det nedersta revbenet, nu når det plattade håret till den längd jag hade förut när håret var hellockigt. Så jag vet i stort sett inte vad resultatet blir... det får jag se efter att jag har tvättat håret :S det kanske blir überkort? :O:O:O you will never know... until tomorrow :D just nu känns det iaf helt okej, om det blir för kort och fult så får jag väll ha en plattningsperiod ett tag tills det växt ut en bit :P woop woop, allt löser sig!

Före:



Efter:


Kommentarer
Postat av: m a t i l da

godkväll. jag ska avsluta kvällen genom att titta på dokumenterän om Britney som jag älskar. Hur avslutar du kvällen? :)

2010-08-10 @ 20:56:44
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: m a ti l da

Nu är veckans blogg avgjord, blev det du som vann? :) Kika in och titta på en gång. Tack så jättemycket för att du deltog.. kram kram.

2010-08-11 @ 10:29:34
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0