Spooky Radio

God kväll!
Jag sitter och läser random forumtrådar och halkade in på paranormala fenomen (surprise!) Ett av inläggen där påminnde mig om en egen upplevelse.

För några år sedan var jag i Italien några veckor precis efter att sommarlovet börjat. Vi bodde i ett gammalt stenhus som vi hyrde tillsammans med några av mamma och pappas vänner. Jag sov helt ensam i ett eget rum på övervåningen (ville jag sova ensam? Nej) och det va asläskigt varje gång jag skulle lägga mig xD Hela detdär huset var obehagligt, om än väldigt vackert och mysigt. Det fanns extremt myxket udda prydnader överallt, som porslinsmasker, konstiga tavlor och värsta av allt - trästatyer med riktiga tänder :S dom va grymt obehagliga, och stod såklart på spishällen utanför mitt rum :)
MEN det är inte det som gjorde så att jag typ sket på mig, utan det var min mamma och pappas rum. Jag var ensam på övervåningen och skulle hämta något random i resväskan som var i deras rum. Jag går dit och ser att det är släck, så jag sträcker mig efter lampknappen och tänder taklampan, och plötsligt går radion i rummet igång på högsta volym! Jag rycker till som fan, släcker och springer därifrån xD

Det visar sig sedan att radion av någon anledning är kopplad till taklampan. Eöh? Läskigt som fan var det i alla fall xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0