Kategorier, wtf?

VARNING! Stor carefacevarning på detta inlägg. Detta skrivs endast för att Jojo inte har något att göra. Do not read om du inte vill dö av tristess! Jag menar det!

Jag har kommit på att kategorierna Dagens Carebox och Intresseklubben är alldeles för lika varanda. Dom innehåller i princip samma saker. Samma sak gäller Mysko tankar i natten :( dessa tre kategorier är alldeles för lika varandra. Något måste göras åt detta. Så nu omorganiserar jag lite i kategorierna. I'll be back soon :)

Update, Nu gäller dessa kategorier:

Beauty Box, Daily Carebox, Old Stuff och Operation Balsammetoden är desamma som innan.

Ny kategori, nämligen Dagens Hjärnverksamhet: Där jag skriver olika åsikter, saker jag tänkt på eller andra mysko grejer som är värda att diskuteras.

Musik i alla slag
var helt grammatiskt fel och bytte därför namn till Musikfreak :)

Mysko tankar i natten
tog jag bort helt eftersom den var total onödig xD

Och nu hoppas jag att det är lättare att fatta min kategorisering :)
CAREFISH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0