ANTIBUGG.COM

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

REKLAM:

Ni har nog hört om decenniebuggen? Detta hemska virus som kommer äta upp allt ert jordnötssmör (tur, eftersom det är jäääävligt äckligt) och ta över era datorer i all evighet!
MEN! Nu finnes det ett sätt att skydda er mot denna motbjudande katastrof!
Det enda ni behöver göra är att skicka en check med 50000 kr till Jojos mailadress, och ni slipper Ulf för all evighet! Det måste vara en check, enkronor godkänns inte.

Så, skriv er mail i kommentarsfältet och så skickar jag min adress till er snarast. Era datorers räddning är inom räckhåll, tag chansen och slipp decenniebuggen!
DETTA ÄR EN SERIÖS FIRMA!

(Ann hade rätt... för mycket fritid. Eller kanske uttråkad?)



Vi ses ikväll allihopa :) sista dagen på 2009... sen blire 2010 för dom som inte visste ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0