En surdegskultur

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

Hello random ppl, jag har grymt tråkigt. Detta inlägg är ett försök att få mig gladare, yepp.



Jag har kommit på världens mest irriterande ord. Surdegskultur. Bara ordet "surdeg" i sig är ju skitfult, men om man lägger till "kultur" så blir det ju det ultimata ordet. Det är ungefär som att de tråkigaste färgerna grå och brun blir den absolut deppigaste färgen tillsammans, nämligen gråbrun. Där kan man ju koppla ihop surdegar och färger. Surdegskulturer är gråbruna. Surdegar både låter och ser ut som ett helvete. Fy fan.

Synd då att det smakar gott x(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0