Glasskris

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

Idag var det grymt fult väder och det regnade. Men jag skrev klart engelskan och gjorde flera fysikuppgifter, så det va okej ändå, för det känns helt okej liksom. Plus att Kentbiljetter är investerade! I'll give you money this weekend, Ann^^ (DU SKA FÅ DET I ENKRONOR :D) haha tack för att ni beställde <3

I alla fall, jag satt och läste lite random och hittade glassen magnum Gold, som förde mig in på GBs hemsida. Där kan man se alla glassar genom tiderna. Jag hatar GB, för dom tar bort ALLA glassar jag gillar. ALLA. Först Magnum Touch, sen Solero Orange Fruits, sen Magum Vit(!!!), och nu upptäcker jag att även IGLOO är borta :(
Asså, jag tror GB har något emot mig. Jag hetsäter samma glass i en hel sommar(ja) och nästa sommar är den borta även fast den liksom funnits i flera år. Magnum Vit och Igloo är fan klassiker ju. Magnum Touch va den med hasselnötglass vilket jag AVGUDAR, men det va bara jag i hela Sverige som gjorde det tydligen så dom tog bort den. Samma gäller Solero Orange Fruits. Jag va den enda i hela Sverige som gillade den glassen. Japp. Upprörande.

OCH MAGNUM VIT HAR DOM LIKSOM KVAR FAST OMGJORD, DOM HAR KÖRT UPP DEN I EN JORDGUBBSRÖV SÅ DEN SMAKAR JORDGUBBE OCH DET ÄR INTE OKEJ. Dom lurade mig. I Malta fanns Magnum Vit kvar. Malta va ett bra land ur glassperspektiv. Sverige är inte det. Andra glassar kan dom liksom ha kvar, glassar som är äckligare, typ Lakritspuck eller Tiptop. Och Tophat. Tophat är seriöst den träigaste och tråkigaste glassen man kan äta. Äcklig är den också. Men eftersom alla i detta land bara ÄLSKAR Tophat, så MÅSTE den ju bara ta över Magnus Vits plats. Äckelpäckelpöööööh.
Jag ska bli VD på GB och införa endast BRA glassar. Som Magnum Vit och Touch, Solero Orange Fruits och Igloo. Människor, det finns hopp!

Jaja. Jag får väll hålla mig till Nogger i sommar igen då. Den och Piggelin är dom enda bra glassarna som finns kvar. Kul liv.



Om Champis tas bort kommer jag stycka någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0