Hjärtattack

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

Jag var nyss farligt nära att dö i en hjärtattack.

Jag sitter och skriver min skapautvärdering, är precis klar och ska spara den, men när jag klickar på spara så laddar den i EVIGHETER och man kan inte klicka på nåt annat (min data brukar göra så när den laggar). Jag får grovpanik eftersom jag suttit och skrivit på den i evigheter, den va 1337 ord lång (ELIIIIT) och jag skulle gråta om jag var tvungen att skriva om den eftersom jag var väldigt nöjd med den.

När jag sitter i min stol utomhus, hyperventilerar och väntar på ett mirakel, så bestämmer sig en SJUKT stor humla för att den verkligen vill förvärra min tillvaro ännu mer, så det börjar flyga runt mig och brumma jättehögt. Jag reser mig upp och springer därifrån, men den följer efter mig så jag springer in inomhus och tror att faran är över. Men icke, humla flyger in genom altandörren och fortsätter att terrorisera mig inomhus och jag springer ut igen. Nu sitter humlan i mitt fönster och surar.



Min skapautvärdering klarade sig som tur var, datan laddade bara JÄÄÄÄÄÄVLIGT långsamt(i ca 10 minuter). Nu är den färdig och inskickad och jag är glad igen.
Nu ska jag släppa ut humlan eftersom den börjar få damp. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0