THE PUMPGUIDE OF HELL!

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

Idag är det halloween ppl!
Därför tänkte jag till dagens ära skriva en lite trevlig guide till hur man gör en KILLERPUMPKIN! Följ bara stegen, så har ni snart stans hetaste pumpa ;D
OBS; detta är ett resultat av extrem trötthet en väldigt sen kväll.

Börja med en helt vanlig pumpa. Lite lagom stor sådär, but veeeeery nice ;)




Sedan så kör du lite lobotomi på pumpstackaren. Skär ett snett snitt runt den lilla stroppen, så att du får ett trevligt lock :)




Lyft på locket, och gröp ur inälvorna :) lägg den i en skål, och gröjsa runt i skålen med händerna, Huähuähuä.




Efter den skoningslösa massakern så ritar du ett förfärligt fejs på det som blev över av pumpan (tips... använd inte bläck som jag gjorde^^)




Sedan tar du din KNIIIIIV och skär ut det förfärliga fejset. Här krävs det grymma pumpaskillzzz att få det fint ;)




YAY! ALMOST DONE!




Nu måste du tända pumpan(so it become HOT!). Du kan vara skillad och tejpa fast tändstickorna på en grillpinne och tända ljusen med den när dom redan står i pumpan (... som jag gjorde xD), eller så kan du göra som normala människor gör (använd såndär lång gaständare).




Sedan är det bara att leta upp en mysig plats att ställa den på :D
EVERYONE HAIL TO THE PUMPKINKING NOW!!




SÅDÄÄÄÄR! NU HAR NI ER NAJSIGA PUMPA! Trevlig halloween folks ;)

(jag känner mig extremt nördig, sepe och hejjagharingetliv, men det gör inget xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0