Trattfön

Å hej. Sommarlovsdag nr 2.
Aktivitetsnivå: Noll
Socialt liv: Noll

Men det kommer. Men jag vill göra nåt ikväll, alla Thomasbarn :) det va länge sedan vi träffades känns det som :( inte okej liksom. Sommarlovet är till för att träffas (även fast ni inte har lov än...O.o). Men det är helg. Woop!

Okeeeej. Totalt meningslöst inlägg egentligen xD jag sitter och väntar på att mitt hår ska torka. Det gör det, men det blir så icke-volymigt uppe på huvudet. Om man vänder huvudet uppochner så ser det asbra ut, men om man står normalt så ser det inte lika bra ut :( Jag ska önska mig en trattfön(eller fön med diffuser, som det också kallas) när jag fyller år. Sägs vara asbra för lockigt hår. Me wanna try.
Jag kom på at jag fyller år snart och att jag borde tänka på vad jag önskar mig. Blupp. Annars kommer min farmor att få panik. Så nus ka jag sätta mig ner och skriva en önskelista, om jag lyckas. Woop!

Peace <3

Kommentarer
Postat av: Roxie

Ska du hälsa på thomaseleleverna på deras skola i veckan? :D jag täntke det faktiskt, men vet inte när xD Och om jag orkar, men har lovat så måste väl det (a)

2010-06-06 @ 21:05:23
URL: http://roxielovisa.blogg.se/
Postat av: jojo

jag tror inte jag ska det xD men det hade varit kul typ :P

2010-06-06 @ 23:44:38
URL: http://verkligeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0