YAY DAY!

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)

Jag citerar min pappa:

"Det va en tjej på radion som hette Snövit. Hon såg tydligen ut som Snövit också, så dom frågade henne om hon hette Snövit för att hon såg ut som Snövit eller för att hon såg ut som Snövit för att hon hette Snövit. Hon visste inte, men hennes föräldrar kom från en Hippiekultur. Hon var Art Director, bisexuell och konstnär. Hon var emot alla relationer utom de tvåmänniga. Hon hade ett projekt, där man fick gifta sig med sig själv i en glaspyramid och runtom pyramiden stod massor av My Little Ponys och såg på, samtidigt som det sändes live på en webcam som visades på internet"

Intressant idé detdär.

Jag har varit duktig idag och fått läxor gjorda och sprungit i en meter hög snö i skogen med bara ben. Yay! Imorgon ska jag fira morfar och göra de sista mattegrejerna. Söndag in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0