Länkregn ftw!

Jag har ett till projekt på gång.
Det har nämligen visat sig att jag läser VÄLDIGT många bloggar, närmare bestämt ca 20 st. Och DET, mina vänner, är BARA sorgligt. Visserligen är 8 st av dem mina vänners bloggar och dom kan jag inte sluta läsa, men dom andra 12 kan jag fan dra ner på.
Nu har jag rensat ut i bloggläsningslistan: Bort med alla fjortisbloggar, tråkiga bloggar och enformiga bloggar! Jag har skrivit en lista på bloggar jag får gå in på, alla andra är frn och med nu förbjudna. Jag läser alldelles för mycket bloggar, detta är det enda sättet att dra ner på det. Håhå. 12 bloggar kvar nu, min egna och tre+fyra inräknad dvs 10 bloggar jag egentligen läser.... Dom får jag iaf läsa. Men fjortisbloggarna är PUTS VÄCK!

Wehe!

Passar på att göra ett sk "länkregn" till underbara bloggar(hoppas jag inte glömde nån nu :S) <3

Jennifer
Johanna
Frida
Ronja
Annica
Linnea
Tre+fyra

LÄNKREGN FTW! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0