Vah? Skola?

Jepp, jag totalignorerar att det är skola imorgon. Sovmorgon is the shit. Imorgon ska Sofi komma hit på morgonen om hon hittar, för hennes buss är här typ 50 min innan vi börjar^^ så imorgon trycker jag på turboknappen och blir klar i tid. Mitt hår ser förövrigt rätt bra ut. Tror jag. Vi får se när det torkat ordentligt. Carefish. Men jag gillar dethär :D
Jag har btw hört rykten om att det är volleyboll imorgon på gympan och inte fotboll. Det skulle göra mig überlycklig :D Volleyboll är ca 1000 ggr roligare än fotboll. Och sen så behöver man inte springa över en hel jävla plan hela tiden och skjuta en boll på ett mål man ändå kommer missa. Utan nej, volleyboll is the shit :D

Sen så har jag beställt 2 grejer från Nelly till skolavslutningen. Hoppas det passar/ser bra ut. Blupp. Blupp blupp. Och kommer fram innan avslutningen, hellst :P

NU SKA JAG SOVA. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0