Dead Until Dark

Nu har jag skrivit bookreviewn... det gick långsamt och jag glömde säkert lite grejer man borde ha med och har bristande engelska, men skitsamma ^^ jag är nöjd. Jag har även halvbörjat på presentationen men den suger för tillfället. Jaja. Dagens pluggkvot är fylld, no more studying today, typ.

Imorgon blir det en kul dag, jag och pappa ska fira hans födelsedag xD vi ska åka till Stockholm och åka go-cart och sen gå på bio :) wehe! Det blir roligt :D sen på onsdag har vi halloweenfest, tors-fre åker jag och sen är typ lovet slut :( lördag och söndag antar jag blir pluggdagar då... typ presentationen. Blä. Fan va jag tjatar om dendär jävla presentationen. Men mitt liv kretsar runt dendär presentationen. Japp.
Sen så kommer Annica hit på onsdag och jag vill så gärna träffa henne D: våra scheman krockar, vi har kommit fram till att herr Timing är elaka mot oss. Fuck. Så vi får se hur det blir med det... hoppas på det bästa!

NU SKA JAG SE PÅ TV OCH SEDAN DUSCHA <3
Puss folket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0