Fars dag

Idag är det fars dag och det firar vi med kladdkaka och minisläktträff senare ikväll. Woopidoo.
Annars så steg jag upp för en kvart sedan (hehe) och jag vettefan varför jag sov så länge, men det är ju det söndagar är till för egentligen :) nu ska jag göra mig iordning och få något halvvettigt gjort denhär dagen.

Igårkväll åkte jag taxi hem från Amanda. Kan tyckas onödigt, men Strängnäs by night 00:30, alone, då finns det bara idioter ute :P Taxichaffisen försökte kallprata. Lol, stelt. Jag fick i varje fall 1 spänn rabatt för att han hade för lite växel, haha xD

Ha en trevlig söndag, folks.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahah taxi <3

vad kostade det? :D

2010-11-14 @ 14:08:56
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0