Luften smakar som en jordgubbspaj

Woop, nu har jag hittat en dikt av en helt random poet. Gulligt. Sen återstår det ju att se om jag gör den imorgon. Vilket jag förmodligen inte gör, men men.
Tänkte i vilket fall dela med mig av några saker jag upptäckt:

- Louis Vuitton är (var) en man. Jag har alltid trott att det var en tant, av någon anledning.
- Håkan Hellströmlåten jag aldrig hittade heter inte alls "Luften bor i mina steg", utan "Trubbel". Nu hittade jag den btw.
- Curry luktar gubbe. Iaf de nudlar med Currysmak som Max käkar konstant. Rawr.

Jah. Mina tre upptäckter för idag. Very very very exciting. Just so you know liksom.
Kanske dags att sova nu? Puss <3



Kommentarer
Postat av: kexii

håkan hellström - låten är orginallåt av monica zetterlund. Det är typ vår familjsång, alla kan den :S

2010-11-16 @ 06:35:21
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0