Mot Stallarholmen!

Jah, packad och klar! Har skrivit nästan hela presentationen (den behöver dock finslipas en del och så måste jag fixa powerpointen) och jag har fixat allt till min utklädnad. Om tjugo minuter beger jag mig ner mot Cissi och förvandlar mig till FUCKING MENTAL. Jah. Kul fantasi man har. Men jag tycker jag är riktigt gullig som sinnessjuk x) höhö. Tejp har jag också. Så lite scary kan man nog fixa sig trots omständigheterna :P

Det är redan svinmörkt ute och jag ska gå genom stan. Tur att jag inte är färdigutklädd iaf. Haha. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ta skjuts hem eller ta bussen, det beror nog på hur sent pappa är beredd att skjutsa hem. Hmm...

Jaja, nu ska jag sluta svamla ffs. Happy (försenad) halloween everybody <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0