Seg söndag

Jag vaknade kl 10 av mig själv idag.
Eller nä förresten, telefonen ringde. Men jag var halvvaken.
Idag ska jag fixa det sista på presentationen, och även försöka gå ut lite utomhus, typ världens längsta promenad eller nåt. Just because I want to. Jag borde egentligen fixa mitt träningsschema nu, men jag tror jag tar det i veckan istället. Kanske. Och egentligen borde jag räkna matte också. Blä. Men nu koncentrerar jag mig på presentationen istället. Den är viktigare att klara. Jag ska bara skriva stödorden och övaövaöva. FUCK.
Ehm, senså tänkte jag köpa balsam och smälla en miljon flugor. Men vi får väll se hur det blir med det...

Annars så är jag så jävla opepp på skolan att jag kan dö. Snälla, låt mig bli fri snart ._. det är tur att det finns lov i alla fall. Synd bara att dom gör så att man vill tillbaka ännu mindre... liksom låter oss smaka på ledigheten och sedan tvinga oss tillbaka. Haha.


En ung Jocke Berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0