Blåjeans

Nej, jag har fortfarande inte börjat skriva på samhälleuppgiften. Men jag tror att den är ganska enkelt. Ska liksom sammanfatta det vi tycker lite kort. Behöver inte vara långt. Bara det är powerful. Sen imorgon så kommer vi ändå att skriva om hela skiten och lägga till saker som ska vara med.

Jag har i varje fall två par blåjeans. Och båda två luktar så ett speciellt sätt, typ kemiskt. Dom luktade så när jag köpte dem, och dom luktar så hela tiden, även efter tvätt. Jag känner lukter väldigt bra. Detta stör mig. Det har förmodligen med själva färgningen att göra, men jag stör mig på det ändå eftersom jag känner det hela tiden. Finns det något sätt att få bort den kemiska lukten? Isåfall vill jag veta, tack. För jag vill gärna kunna ha mina två blåjeans utan att störa mig på dem.


Kommentarer
Postat av: kexii

Spraya parfym över dem? ^^

2010-10-17 @ 18:22:54
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0