Chokladhjärtan

Nu har jag fixat mormors present. När jag kom hem låg det en lapp från mamma tillsammans med chokladhjärtan, honungsmelon och macarons på skärbrädan. YAY! <3 jag blev glad i höstmörkret. Nu sitter jag och ska precis börja plugga SÄRsvenska. Så jävla opepp... vet inte riktigt hur jag ska plugga typ... jaja. Tydligen ska ju provet vara lätt. Det högsta man kan få är VG, och svaren är bara några ord per fråga, tydligen. Så jag hoppas det går bra :)

Sen så måste jag även skölja håret så att det blir lockish igen, och även packa tills imorgon för då åker jag tåg till Uppsala efter skolan. Samhällsboken följer tyvärr med. FML. Ehm.
Sen så fyller min mormor år idag. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MORMOR, vi ses imorgon <3
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0