Grattis pappa!

Idag fyllde pappa år! GRATIS PÅ DIG <3 Så sedan jag kom hem från skolan så har jag fixat en tårta, sedan kom släkten och vi gick ner och åt på den nya restaurangen vid hamnen. Det var asgott, yay! Sedan gick vi hem i något som kändes som -20 och åt tårtan och pratade x) Släkten åkte hem vid kl tio och sedan dess så har jag duschat håret och nu målar jag om naglarna i samma färg som innan. Imorgon är ju liksom The Day of Photos, så då måste man iaf se någorlunda normal ut... så jag hoppas på en bra hårdag, hehe xD lol. Jag kommer inte att sova förrän typ 20 över 12, eftersom att mitt hår måste torka i ca en timme... Woho. Klockan kvart i nio bär det iaf av till Stockholm imorgon och jag ser fram emot att bara få UMGÅS en dag utan att behöva tänka på skolan, på skoltid :D WOHO! FTW!

Vi ska iaf se terracottaarmén och gå på Moderna Museet. Jag undrar vad dom andra klasserna ska göra. Jag tror att dom andra har det lite mera serious... typ? Vi i Artes får gå på museum hela tiden x) haha :P men jag gillar det!
Nu ska jag kolla vidare på internet då jag inte kunnat vara på datorn någonting på hela dagen :( ABSTINENS!

GODNATT ALLA FINA <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0