Kalendernörd

Nu har jag kollat igenom matten och kommit fram till att det kommer att gå bra. Det är bara några få saker jag måste kolla närmre på, och sedan är jag ready to make the test :) det känns bra att det bara är repetition från förra året, något har man JW att tacka för iaf x)
Imorgon så är det av någon anledning lång tisdag IGEN. Makes me sad. Dom lyckas alltid pricka in den långa tisdagen på de veckor som man behöver mest tid hemma. Great... denhär veckan händer det en del. Typ. Pappa fyller år på onsdag, Stockholmsdag på torsdag, matteprov på fredag och sedan the famous Marknad på Lördag. Tur att man fick pengar vid månadsskiftet.

När jag längtar till något sågör jag ofta kalendrar där jag kan kryssa för dagar x) det gör så att tiden går snabbare, och man liksom räknar ner dagar och tänker "NU HAR JAG GÅTT HÄLFTEN AV TIDEN" osv. Makes me happy. Nördig som jag är så har jag knåpat ihop en kalender på dagar kvar till höstlovet. Lägg då märke till att helgdagar är inräknade :) det är 25 dagar kvar totalt tills vi får lov. Det klarar jag. Jepp.

Spegelvänt is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0