Kallt kaffe

Hemma igen! Haft en mysig kväll/natt i Särad med Hanna, Johanna, Johanna, Frida och Ronja <3 weei! Jag blev vän med Hannas katt. Mina kläder är fulla av katthår, rawr! Och Frida blev bundis med deras marsvin. Dom visade sin kärlek till henne genom att kissa på henne. LÜL <3
Nu sitter jag iaf hemma och har två alternativ:
1. Plugga
2. Spela Sims
Mycket svårt val. Jag borde plugga. Jag har en presentation, en bokanalys och ett träningsschema, plus att jag borde försöka fatta matten... Presentationer ger mig grov ångest. Fy fan säger jag bara. Fy fan. Utan presentationen skulle det vara chill. Men jag tycker dock mer synd om sammarna som har massa historia också <3
Nu ska jag göra nåt. See you folks <3

Angående bilden så glömde jag linsgrejer igår. Inte ta ut linser=torra ögon. Mina ögon, jag har så ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0