Plugg times

Snart är jag färdigpluggad. Jag känner att jag snart är klar. Sen får man hoppas på det bästa :) imorgon blir det att plugga särkemi igen... blupp. jag är mest glad att jag kommit på vad jag ska prata om på engelskan xD för nu kan jag börja fixa presentationen liksom. Jag har även läst halva engelskaboken (den är så stört bra och spännande trots att jag vet vad som händer, haha -.-). Så jag känner att jag ligger på en bra nivå. Det känns bra. Sen få får vi väll se hur jag känner när provet slängs framför näsan på mig imorgon, men jaja.

Nu ska jag lyssna på We Speak No Americano, digga med huvudet och tänka tillbaka på P&L i somras. Och plugga lite till. Och tvätta håret. Höhö. Men det tar vi inte förrän om en timma :) jag skulle ju kunna öva gitarr också, men jag orkar inte. Bwöh.
Jag har bestämt mig för att sluta på gitarren och börja på trummor istället. Och söka upp en privatlärare i sång. För jag vill inte ha Pia :P heheh.
Men nu jävlar. NU BLIRE SLAGSMÅLSKLUBBEN OCH SVENSKA BJÖRNSTAMMEN. PEPP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0