Varför?

Jag sitter och tittat på ett program om ormar... naturnörd nr 1 liksom. Men jag gillar djuren och naturen. Det är mysigt att kolla på naturprogram. Djur är bra. Ibland undrar varför jag inte går naturbruk eller marinbiologiska linjen istället. För det är liksom bara biologin som intresserar mig, och den kommer inte förrän i trean. Just nu är de flesta skolämnena jävligt careface. Jag vill ha biologi. Inte pissfysik eller pisskemi, det intresserar mig inte. Jag behöver inte veta Ohms lag eller vad som händer om man blandar en syra och en metall. Det kan andra få ta hand om, så kan jag få göra det jag vill istället.
JAG HATAR ATT BEHÖVA LÄSA ÄMNEN JAG BLIR LEDSEN AV NÄR JAG ÄNDÅ INTE SKA JOBBA MED SKITEN. Jag avskyr att jag iprincip tvingas läsa Fysik B när jag HATAR det och hellre skulle läsa något annat som jag har nytta av och tycker är kul, men om jag inte läser FyB kommer jag iprincip inte in på någon högskolelinje alls. Jag hatar att jag måste läsa FysikB och sedan komma in på en linje där jag måste ha läst FyB, och sedan inte någonsin använda det mer. Jag måste bara läsa det för att dom ska få ett mindre antar elever att välja mellan, men jag behöver inte någonsin använda det jag har lärt mig i det ämnet.
VAFAN LIKSOM? 

Jaja, där fick jag avreagera mig. Nu ska jag kolla på Idol. Imorgon ska jag träffa dom andra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0