Matte C is over.

NU mina vänner så kan jag berätta för er att jag officiellt är KLAR MED MATTE C! APPLÅDER TILL MIG OCH ALLA ANDRA NATURARE! Nu slipper jag det. Nu börjar Matte D istället. Haha.
I alla fall så känns provet idag riktigt bra. Jag kan bara hoppas att jag har gjort rätt. För jag kände mig smart. Så om jag har fel så är jag officiellt osmart. Sjukt officiellt. Officiellt.

Efter skolan så gick jag hem för att sedan kila ner till stan igen för att få 60 minuters massage. Det behövde jag. På riktigt. Så jävla skönt att avsluta två extremt krävande skolveckor med total avslappning. RAWR!

Sen så har det varit en gubbe här idag som installerade Viasat på vinden. Och så har jag dampat på Max för att han är en idiot. Tänk att han också (förhoppningsvis) kommer att bli mogen en dag. Svårt att tro.

MEN ANNARS ÄR JAG SÅ JÄVLA GLAD IDAG! WEEEEE!

Kommentarer
Postat av: Fridaaah

GRAAAAATTTIIIIIIIIS!! så sjuukt avis, vill ha din hjärna. Kan ja få den? :D

2011-02-15 @ 20:00:28
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0