Paris Blue

Jag lyssnar just nu på världens bästa spellista i Spotify som jag har totalrippat från en random killes blogg. Musik jag till 95% aldrig hört förut, men som ändå är så jäääävla bra. Inte ofta det händer, liksom. Bra musiksmak har han iaf.
Kemipluggningen har det väll gått lite si och så med, men jag fattar det mesta. Förutom en del i kap 12... Imorgon är det sista lektionerna innan provet så jag får väll tvinga någon vetande att förklara sånt jag ännu inte fattar. Fast Sofi kanske inte kommer till skolan imorogn och då blir det inte lika kul längre :'(

Jaja. Jag har väll annars haft en (ofrivilligt) osocial helg. I lördags kunde jag ha åkt till Frida på kvällen men kom inte hem i tid till sisyta bussen från Sthlm så det missade jag, och idag kände jag mig skyldig att plugga kemi eftersom jag dissade det igår, när jag egentligen kunde ha spenderat dagen i Anns nya lägenhet. FÜ på mig ._. jaja, man kan inte alltid vara rolig (hehehee). MEN NÄSTA HELG, DÅ JÄVLAR.

Nu ska jag läsa en sjukt spännande bok. Faktiskt. Fick den i julklapp. Nu ska den läsas. Imorgon vaknar jag 06:00. ÅH VA ROLIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0