Summerbreeze

Jag är skithungrig eftersom jag endast åt omelett till middag. Inte mitt smartaste drag. Kanske ska google på vad man hellre ska äta, Cissi? :P
I alla fall så har jag inte alls skrivit på bokanalysen. Anne är sjuk imorgon och det betyder att jag har hela helgen på mig. Typ. Fast egentligen inte, men det håller vi tyst om.
Just nu chattar jag, lyssnar på skön musik och läser spännande forumtrådar, hehehe. Simultanförmågan är hög. Fast nej, för jag kan inte tänka och skriva samtidigt, det märker jag i skolan på mattelektionerna. Öh.

Nu ska jag sluta skriva om ingenting. Jag ser fram emot munkfilmen imorgon. Jag vill se om de lyckas få den att bli spännande. Isåfall är det ett mirakel! Tvivlar dock på att det inträffar... helt ärligt ser jag mest fram emot att slippa anstränga sig på Europakunskapen x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0