Lång

God kväll
Idag har jag burit runt på en väldigt tung väska i Stockholm i några timmar. Ganska jobbigt. Min rygg blev förmodligen några grader sneare än den var innan :P men nu är jag iallafall hemma i Strängnäs igen. Trevligt trevligt.
Eftersom jag nu är 18 har jag några saker som MÅSTE fixas denna vecka (hellst imorgon):

- Fixa nytt pass (annars fastnar jag i Cypern)
- Fixa nytt kontokort (annars blir jag fattig i Cypern...)
- Ringa runt till Körskolor och se om det finns nån intensivkurs jag kan ta, för nu gäller det! Eller jah, kanske ska ta några lektioner först... xD

Med min stigande ålder så har jag tydligen även växt på längden. Jag mätte mig idag för skojs skull, och antingen så har jag mätt fel eller så är jag faktiskt 177 cm? Den kan liksom inte stämma O.o mystiskt. Detta betyder att om jag skulle ha 13cmklackar så skulle jag bli 190, och det är BARA stört. STÖRT. Eh.

Nu ska jag läsa lite ur en bok och sedan sova. Imorgon blir det spännande. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0