I Follow Rivers

Idag så fick jag skjuts både till och från skolan av Sofi. Fredagslyx ^^ på vägen hem lyckades vi ta värsta omvägen runt i princip hela Strängnäs. Haha <3
Annars så har dagen bjudit på mysko rappvideo på Svenskalektionen och film om WWI på Europakunskapen. Och matte där alla snodde mina redovisningsuppgifter :( sen när jag kom hem åt vi kyckling och bulgursallad <3 och Årechoklad.

I helgen så ska jag fira massa födelsedagar. Imorgon bär det av till Sthlm för att fira farbror Peter, och på söndag ska morfar firas. Sen på måndag har vi ledigt och då har jag och Sofi lite planer :) en fin helg lär det bli. Soligt och sånt.

Det är konstigt, tiden känns plötsligt mycket långsammare. Kvällarna går segt, men det känns som att jag gjort typ 63952 saker.
Nu ska jag lyssna på Lykke Li och läsa bloggar. I like <3


Kommentarer
Postat av: cissi

om planerna gäller matte eller bio tvingar jag mig på! trevlig helg johanna <3

2011-03-11 @ 21:53:41
URL: http://enkeltheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0