Scary shit

Kvällen hos Ronja var asmysig, kladdkaka, grönsaker med dipp, spännande film och fina människor är en väldigt bra kombination!

Vad som däremot var lite för magstarkt för mig var hemvägen. Först stiger jag på en helt tom buss, det är skitmörkt ute och busschauffören går ur bussen och är borta typ fem minuter. Sedan kommer han tillbaka och sitter där i några minuter till innan vi åker, helt tyst :S att sedan gå genom Strängnäs själv sent på kvällen är inte heller kul, man blir ju helt paranoid. Sen när jag väl kommer hem så ser jag att idioten Max har glömt kvar nycklarna i låset och gått och lagt sig. Jävla miffo. Vem som hellst har alltså kunnat vandra in här. Usch usch usch. Dagens hjärtattack liksom.
Hur ska jag nu kunna sova? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0