Allting kommer bli bra tillslut

Idag har jag känt mig väldigt avslappnad. Och det är väldigt konstigt iom att jag typ stressar sönder på alla grejer som måste göras/betalas/fixas inför skolan, studenten, universitetet, sommarlovet, jobb osv. Stora summor pengar kommer försvinna. Fridas lista var en bra sammanfattning. Det är sjukt med grejer att göra som liksom inte hör till skolan, utan till framtiden. Det känns så konstigt, jag har liksom inte fattat att det är så nära. Man är van vid att bara koncentrera sig på skolan och vet hur det går till i den miljön, osv. Nu är det något helt nytt som vi kastas in i och det skrämmer mig. Och gör mig förvirrad. Det finns så många intryck och jag vet inte vad jag ska göra överhuvudtaget.

I alla fall så har jag på något vis glömt bort det idag och bara varit. Väldigt skönt. Stress stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0