Hemma <3

Nu är jag hemma från en väldigt fin vecka i Bryssel som verkligen var över mina förväntningar! Har helt enkelt haft det toppen, och det är mycket tack vare de underbara personer jag reste med och även själva akiviteterna! Jag liksom trivdes mycket bättre i Bryssel än vad jag trodde jag skulle göra! Mer om resan och massa bilder kommer imorgon! :D
Nu är jag iaf hemma efter en lång dag, vi missade nästan både tåget till flygplatsen och själva flyget, haha. Som tur var var det hyftat smärtfritt :P dock fick jag vänta en (lång) stund på pappa på Bromma flygplats. Efter ungefär 20 minuter stängde plötsligt flygplatsen och jag blev utkickad utomhus (!!!) av en securitasvakt. Lite fail. Satt där i min ensamhet, det var verklugen bara jag där, och läste en tidning medan regnet verkligen ÖSTE ner. Som tur var fanns det ett tak, haha. Så det var verkligen skönt att komma hem tillslut :P

Party utanför Bromma flygplats:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0