Taken 2

Igår kväll blev jättemysigt :) vid 9 hyrde vi film och sen samlades jag, Måns, Emma, Fredrik, Hanna och även the know and famous Emanuel och även Amandus som va på besök i Uppsala här och kollade på Taken 2, haha. Vi fick tränga ihop oss i soffan och på en madrass och hade det väldigt fint och åt alldeles för mycket choklad :) efter att kursarna gick hem stannade Emanuel och Amandus kvar här till aaaapsent, det va så kul att få se dem igen haha, kaos!!! Minnen från gymnasietiden liksom. Dom gick hem sent på natten och vid 4 somnade jag, för att sedan gå upp vid 9 för att åka till Gotlands Nation vid 10 för att plugga med HannaMånsMariaEmma :) Denhär delkursen känns lite bättre än den förra faktiskt. Enklare på något sätt! Bra eftersom tentan ligger precis efter Valborg ;) 
 
När vi kände oss färdigpluggade så gick vi på stan, åt lunch och fixade lite och nu väntar vi på att kvällen ska komma. Vi tänkte gå ut på Stocken ikväll (dvs Stockholmn Nations Torsdagsklubb :P) och ska samlas här innan vid 19 typ. Det blir kuuuul, man måste ju gå på bratnationen någon gång innan man kan yttra sig ;) 
Imorgon drar jag mig hemåt till Strängnäs igen, när på dagen jag gör det vet jag inte men någon gång iallafall :) på söndag ska jag nämligen provjobba för ett eventuellt sommarjobb som jag skrivit innan, taggad!! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0