Ledig

Här sitter jag med en tekopp i fejset. Godmorgon på er, ÄNTLIGEN MÅNDAG.
Haha, seriöst har måndagar alltid sugit. Idag är jag iallafall ledig, och ska plugga lite och sen vara social. Hej hoj. Sen ikväll kommer jag förmodligen åka hem till Strängnäs, men det är helt beroende på hur social jag bestämmer mig för att vara, haha. Kände iallafall att jag behöver se lite människor, jag har liksom försökt (dvs misslyckats med) att plugga hela helgen haha. Värsta lonerveckan x) Bara elektronisk kommunikation typ. Not najs, jävla förkylning och tenta. Aja, vi får se hur jag gör. Kanske stannar kvar här ändå, tiden får avgöra :)
 
Annars då? JAG ÄR FRISK. FUCK YEAH! Förjävla skönt alltså. Så, nu börjar det normala livet igen, can't wait. Hoppas alla har det fint, puss! :D
 

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Hej Jojo ._.
Gläds över att du tillfrisknat så att du orkar ta i med kraftuttryck :)
möööh

2013-03-04 @ 18:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0