Ett extremt ospännande inlägg

Tjuhu!
Livet rullar på här. Igår hade jag labb med min grupp och va klar vid typ 10 haha, så hade hela dagen ledig. Vad jag gjorde av den lediga tiden ska vi inte prata om haha (gjorde dvs ingenting vettigt. Fixade i lägenheten och slöade typ, deppade lite haha). Vid 20 kom dock Måns och Hanna hit och vi pluggade en stund och efter Hanna gått hem så satt Måns och jag kvar och snackade till midnatt ungefär. Sen sa vi hejsvejs och så var den dagen slut! 
 
Idag har jag haft föreläsning mellan 9 och 14. Åt lunch på Stocken mellan föreläsningarna med Jessica, Tiffany och Måns. Sen pluggade jag med Måns till 18 ungefär, och nu är jag ensam hemma och väntar på en eventuell filmkväll :) När den börjar/om den börjar vet jag inte, men vi ska hålla till här och väntar på besked från snubben med filmerna haha. Aja, annars blir det en lugn kväll iallafall! Blir en riktig pluggvecka dethär iom tentan som är nästa onsdag. Sista tentan på kursen! Sen är det bara labben kvar och sen är det SCHLUT! Hjääälp va fort tiden går. 
 
Och ja, det var väll det jag hade att säga. KUL! :P

Kommentarer
Postat av: Pappa T

.___.

2013-05-14 @ 23:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0