Om Gyllene År

Gårkvällen spenderades tillsammans med Jennifer, Cissi, Frida, Sofi och Cissis syster. Vi åt middag tillsammans och hade sedan en riktig Eurovisionkväll med både försnacket och finalen! Bäst var såklart Rumäniens bidrag. HAHAHA. Dör på riktigt varje gång jag ser det. Så himla roligt x) iallafall så var det en najs kväll med fina vänner!  Åkte dock hem efter att tävlingen var avslutad, då var klockan typ halv ett och jag skulle upp vid 06.45 nästa morgon, så vad som hände där efter att jag åkte vet jag inte :P tack för igår alla :D
 
Idag var det som sagt ett tidigt uppvaknande och ut till jobbet! Jobbade i några timmar och trivs fortfarande lika bra, blir toppen :D nu är jag hemma igen och äter lunch, och måste verkligen plugga. Blä. Får se hur bra det går... gjorde ju aldrig det igår, hehe. På eftermiddagen kommer farmor hit så då har jag liksom inte tid till det längre. Så det är bara att sätta igång, antar jag. Trevlig söndag!
 
 
Det ser ut som frukost, men i det FahlgrenBrodinska huset är detta en VÄLDIGT vanlig sommarlunch. Dvs fil med massa frukt, bär, nötter och annat grejs. Höhö. Typ den svenskaste bilden jag någonsin tagit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0