Lasagne

Idag var planen att jag skulle stenplugga hela dagen. Har faktiskt pluggat en del, men borde gjort mer. Men jag och Ann har handlat och lagat både lunch och middag, samt att jag lovat Jonatan att gå på (en ganska lång) promenad med honom så lite tid gick åt till det. Men har ju både imorgon, onsdag och torsdag på mig så det blir nog bra, förhoppningsvis. Ska köra hårt!
Ann och jag har förövrigt konstaterat att vi är kungar i köket. Idag blev det först potatismos med köttbullar, lingonsylt och brunsås, och till middag helt egengjord lasagne. Inga nudlar här inte minsann! Så mor och far kan va lugna, vi drabbas ej av näringsbrist. Höhö. 
 
Nu ska jag plugga ännu mer, sen duscha och sen sover jag nog hos Emil :) Ha det bra!
 
 
Ser ju inte jättenajs ut, men det är godare än det ser ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0