Trysil

HEJ!
Efter förra lördagens misslyckande (nej, hp gick inte så bra som jag hoppats) så blev det först hemmakväll med Ann och sen filmkväll med Fredrik, Anton och Jonatan. Vi såg ytterligare en dålig skräckfilm, denna gång blev det Chupacabra VS the alamo. Det är ju vår grej, att se dåliga skräckisar som e så kassa att de blir roliga. 
Sen jobbade jag mån-tis-ons, och hälsade även på hos Cissi där på onsdag kväll, innan jag åkte hem för att packa. För, dagen efter var det dags att åka till Trysil!! SÅ HIMLA TAGGAD!
Så, på torsdagen var jag ledig för att kunna fixa det sista innan vi skulle åka på eftermiddagen. Emil och jag bytte däck på hans nya bil, handlade, packade, postade brev och såntdär. Sen vid 15 kom hans syster och henne kille och vi satte oss i bilen tillsammans och åkte iväg. Tog typ 7 timmar men vi hade det väldigt najs, bara träffat de andra en kortis innan så nu fick man verkligen umgås. Kan säga att allihopa som vi reste med var väldigt väldigt snälla och roliga. Ett bra gäng helt enkelt :D vi kom fram sent på kvällen och gjorde oss hemmastadda, åt middag och snackade. 
Dagen efter var det dags att hyra skidor och ge sig ut! Var lite överdrivet taggad tror jag. Som en kalv på grönbete, typ. Iaf, till saken hör den att 4 av 6 av oss inte kunde åka skidor. Bara jag och en av killarna kunde. Så vi fick agera skidlärare, var roligt haha :D med blandade resultat :P sen när vi var trötta åkte vi tillbaka till stugan och åt en väldigt sen lunch, spelade spel, åt asgod middag och skickade iväg en såndär ljuslykta ni vet. En riktig myskväll :)
 
Dagen efter kom vi ut lite tidigare och åkte hela dagen, med paus för lunch däremellan nånstans. Var riktigt fint båda dagarna, förutom lite regn sista timmarna. Jag och Emil åkte på ändå trots regnet, fan va roligt det var. Älskar sånt. Vi kom även överens om att åka mer skidor, wiho! Mission accompliced, liksom ;)
Sen på kvällen gjorde vi typ samma saker som kvällen innan, fast denhär gången var det Emil och jag som fixade middagen. Lika fin kväll som kvällen innan :D
 
Dagen efter packade vi ihop och lämnade stugan. Sen gick vi promenad och satte oss och fika i solen, herregud vad varmt det var. Sen sa vi tjohej och åkte samma långa bilfärd hemåt igen :) 
Allt som allt en fantastiskt bra helg, över förväntan. Svårt att få med allt när man skriver, men den har verkligen varit så himla bra! Har verkligen hunnit njuta av ledigheten och slappna av, trots att tiden gick väldigt fort. Är även så glad att skidåkningen gick så bra för alla och att de tyckte det var roligt, samt att gänget jag åkte med va så sköna haha, och såklart att jag fick va där med min Emil. LOVE IT!
 
Lite bilder då:
 
 
Min coola stil.
 
 
Fin utsikt.
 
 
Thailyktor. 
 
 
Min gosnos :D
 
 
Allihopa minus den som håller kamerna :P
 
Well, nu är det iaf slut på det roliga och tillbaka till vardagen. Idag jobbar jag kväll 16-22, så passar på att städa lägenheten, ansöka till universitetet, tvätta och massa annat nödvändigt nu innan jag börjar. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

aw fina ni är!

Svar: Åh, tack tack!! :D
Johanna FB

2014-04-14 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0