Birdy Nam Nam

Hej :)
Denna helg har jag varit helt ledig (!!!!!!!!) vilket var så himla skönt. Förväntade mig inte det så kom som en fin överraskning. Så jag njöt av ledigheten verkligen. På fredagen efter jobbet gick jag hem och tog det lugnt, kollade lite serier på datorn och pluggade HP.
Sen på lördagen så gick jag hem till Emil på morgonen. Vi myste lite och sen åkte vi till Ikea, yay! Älskar ju Ikea, så även om vi nu bara skulle köpa ett täcke och en kudde typ så va jag nöjd ändå, haha. Sen så handade vi mat till kvällen och till på söndagen, och fixade middag. Sen vid 20 gick jag hemåt där Ann väntade. Nästan direkt efter så knackade Janina på och vi förfestade lite tills vi drog oss mot Norrlands där vi träffade Fredrik och hans kompisar. Slutade med att vi gick till Uplands istället där även Linnea och hennes kompisar var och sedan till Snerikes, vi dansade ett par timmar och hade det fint tills klockan slog 02 och vi gick till Max för lite käk :) sen efter det kände både Ann och jag oss trötta och gick hemåt. Fast där blev jag inte så långvarig, utan jag gick direkt hem till Emil och sov där istället. Söndagssovmorgnar är ju de bästa.  
 
Söndagen blev inte så händelserik, men väldigt mysig. Så som söndagar ska vara helt enkelt. Emil fixade frukost och sen kollade vi på OSfinalen i hockey, städade lite, lagade vår favoritfisksoppa till middag och kollade vi på film. Typ så. Väldigt skön dag, behöver såna dagar. 
Så, kortfattat har denna helg varit ASNAJS och känts mycket längre än bara 2 dagar! Sånt gillar vi!
 
IDAG har jag jobbat mellan 12 och 17 och gick sen på stan en stund med Ann, Janina och Cissi som kom och fikade tills jag slutade :) nu ikväll ska jag hem till Emil, men innan dess tänker jag äta middag och plugga lite. Måste börja köra igång med HP på allvar verkligen, plugga oftare än vad jag gör. Så det ska jag skärpa mig med. Sen så passar jag på att tvätta också. Så det var den dagen! 
 
Hoppas alla har det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0