Fredag kväll

Igår var jag som sagt ledig och det var så himla skönt. Man uppskattar verkligen lediga dagar mer när man jobbar. Så jag gick och pluggade lite tillsammans med Jonatan, Hanna, Jonas och Anton på Blåsenhus, och passade även på att (äntligen) skaffa ett Korintkort så att jag kan skriva ut grejer via universitetet. Så jag skrev ut två hela högskoleprov, känns bra att ha det på papper tycker jag. Sen vid 17 ungefär så gick jag hem till Emil och va där tills han kom hem lite senare. Har ju nycklar så kommer in ändå, tycker det är så mysigt :D vi gick och handlade lite och skulle egentligen tränat, men tiden ba flög iväg och det blev för sent så vi kollade film istället, haha. 
Så det var den dagen! 
 
Idag har jag jobbat mellan 12-19, det var lugnt hela dagen, väldigt skönt. Stora kontraster från jobbkvällen innan haha. Har hunnit snacka en del med mina arbetskompisar och tycker alla är så snälla och gulliga, så det känns riktigt bra faktiskt! Sen gick jag hem i typ snöstorm och har styrketränat lite själv faktiskt, bättre lite än inget. Nu tänkte jag duscha, måla tånaglarna (hehe) och sen kolla lite på tv tills jag somnar. Emil hade annat för sig ikväll och Ann är hemma i Strängnäs, så för första kvällen på väääääääääääldigt länge är jag ensam. Känns lite skumt, tycker om att ha sällskap. Men men! 
 
Imorgon jobbar igen ungefär samma tider och sen blir det helhelg med min Emil :) wiho!
 
 
Får bli en randombild från förra våren på det. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0